iPhone,iPad iPod touch用アプリをランキング掲載! レビューを分析して日本で人気のあるiPhoneアプリを見つけられます。

AppleRank(アップルランク)  このサイトについて
登録アプリ数 : 64,067件
Modified : 2024/11/27 10:25
 すべて (64067)
 
 
  ビジネス (1048)
  メール (1630)
  教育/学習 (3866)
  辞書/辞典 (854)
  天気 (803)
  占い (238)
 
 ゲーム (30330)
  アクション (3530)
  アーケード (195)
  スポーツ (984)
  レース (1063)
  ストラテジー (274)
  ボードゲーム (795)
  放置ゲーム (1078)
  脱出ゲーム (2145)
 
 その他 (8329)
  未分類 (8329)
The Graphics Codex (総合 37646位)
価格 : 1,500円
App Store 評価 : 4.0 (評価数 : 1)




カテゴリー
アクション (ゲーム)
バージョン
2.16
App Store
更新日
2019/09/19
開発者
Morgan McGuire
対応機種
iPhone(iOS 8.0以降)、iPad(iPadOS 8.0以降)、iPod touch(iOS 8.0以降)、Mac(macOS 11.0以降とApple M1以降のチップを搭載したMac)
対応言語
英語 
サイズ
121.2MB
情報取得日
2024/11/27

(評価数)
10
-
-
-
-
5
-
-
-
-
0
評価数(左、棒グラフ)、総合順位(右、折れ線グラフ)









1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
11/18
11/19
11/20
11/21
11/22
11/23
11/24
11/25
11/26
11/27
(順位)
20K
-
-
-
-
30K
-
-
-
-
40K

※画像をクリックすると拡大します。


概要
This app is a scholarly reference of equations, concepts, and notation employed in 3D computer graphics, supplemented by long-form chapters of lecture notes. It is designed for students, researchers, and industry practitioners.

I am Dr. Morgan McGuire, a computer graphics scientist and game developer.

I'm a Distinguished Research Scientist at NVIDIA and an adjunct professor at the University of Waterloo (in Mathematics) and McGill University (in Electrical and Computer Engineering). I was previously a full professor of Computer Science at Williams College and have taught computer graphics, film, and game design for fifteen years.

I served as the founding Editor-in-Chief of the Journal of Computer Graphics Techniques and coauthored the Computer Graphics: Principles & Practice 3rd Edition and Creating Games: Mechanics, Technology, and Content textbooks. I received a Ph.D. and a M.S. from Brown University and a M.Eng. and a B.S. from the Massachusetts Institute of Technology.

I've contributed to the video game series for Skylanders, Roblox, Call of Duty, Guitar Hero, Titan Quest, Marvel Ultimate Alliance, NVIDIA GPUs and software products, and the Unity game engine. I've worked on non-game 3D software and hardware for products ranging from robot drones to the E-ink display in the Amazon Kindle.

I wrote this app and website and respond to all e-mails personally. Follow my development blog and see other projects at http://casual-effects.com on the web and @CasualEffects on Twitter.

レビュー
  • グラフィックス屋さんにオススメ よく使う値や、CGの原理の式が羅列されていて便利な本で‏す‎。
    グラフィックスプログラミングをする方はいれておいて損はしないのではないでしょうか。
    APIに関わらない、根底の知識が述べられていま‏す‎。シェーダの工夫やレンダリング手順を考えるのに役に立つと思いま‏す‎。
    すべて英文で‏す‎。
 一覧に戻る ※タイトルロゴをクリックしても戻れます。



Copyright (C) 2011-2023 AppleRank. All Rights Reserved.